+372 5698 0744 
Tere tulemast! Logi sisse või Registreeru kasutajaks

Üld- ja ostutingimused

Üld- ja ostutingimused

Hea ostja, oleme rõõmsad, et oled leidnud meie veebipoe. Anname endast parima, et jääksid meie toodete ja teenusega rahule. Oleme kirja pannud väikesed juhtnöörid ja reeglid, kuidas omavahel kõike vormistada. Ole hea, loe need läbi. Kui tekib küsimusi, vastame lahkelt, kui kirjutad aadressile info@polarfolk.ee.

Tingimuste kehtivus

  1. Müügitingimused kehtivad POLARFOLK.EE veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja PolarFolk OÜ (edaspidi Veebipood polarfolk.ee) vahel kaupade ostmisel.
  2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad polarfolk.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
  3. Veebipood polarfolk.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel polarfolk.ee.

Hinnainfo

  1. PolarFolk OÜ on käibemaksukohuslane (KMKR EE102046072). Kõik veebipoes polarfolk.ee toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
  2. Ostudele lisandub transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tarneviisile. (SmartPost 2,59-2,99 eurot; Omniva postiautomaat 2,95 eurot). Üle 35 € tellimuste puhul on pakiautomaati saatmine tasuta. NB! Siintoodud hinnad kehtivad Eesti-sisese saatmise puhul.
  3. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja PolarFolk OÜ vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
  4. Veebipood polarfolk.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel polarfolk.ee.

Tellimuse vormistamine

  1. Lisage soovitud tooted ostukorvi. Veenduge, et lisasite igat toodet just soovitud arvu. Mõne toote puhul võib olla vajalik märkida täpsustus (värvitoon, suurus vms) rippmenüü abil.
  2. Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Telliˮ.
  3. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja makseviis ning vajutage lingile „Esita tellimusˮ. Valides makseviisiks “Maksekeskus”, saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Sampo, Nordea, Danske Bank, LHV pank, Krediidipank). Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiate pärast tellimuse kinnitamist teie e-posti aadressile saabuvalt arvelt.
  4. Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine. 

Müügilepingu jõustumine

  1. Kauba müügilepinguga kohustub veebipood polarfolk.ee andma Tarbijale üle olemasoleva või veebipood polarfolk.ee poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipood polarfolk.ee le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
  2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
  3. Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist PolarFolk OÜ pangakontole.

Kohaletoimetamine

  1. Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood polarfolk.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele. Kauba kohaletoomine toimub tavapäraselt 1-3 tööpäeva jooksul. Tellimisel olevate kaupade puhul on tarneaeg maksimaalselt 14 päeva.
  2. E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest PolarFolk OÜ pangakontole.
  3. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
  4. Veebipood polarfolk.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood polarfolk.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.
  5. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega, siis teavitab polarfolk.ee sellest Sind ning tagastab Sulle tasutud raha (sh kauba üleandmise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Tagastamisõigus

  1. Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. 
  2. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
  3. Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis ühemõtteline kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@polarfolk.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
  4. Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
  5. Veebipood polarfolk.ee tagastab taganemisavalduse ja kauba kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Tarbijale kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist (pakiautomaat) erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood Tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
  6. Taganemisega kaasnevad kulud (nt postikulud) tasub Tarbija.

Müüja õigused

  1. Müüjal on õigus tellimusest taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida kauba lõppemise tõttu. Sellisel juhul tagastab veebipood polarfolk.ee Ostjale raha; annab teada uue kauba saabumise aja või võimaldab valida asemele samas vääringus uue toote. Kuni täieliku tasumiseni kauba eest on kaup veebipoe polarfolk.ee omand. Polarfolk.ee jätab endale õiguse muuta toodete hindu, tootekirjeldusi ja kaupade saadavuse infot.

Vääramatu jõud

  1. Veebipood polarfolk.ee ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood polarfolk.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

Isikuandmete töötlemine

  1. Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
  2. Veebipoel polarfolk.ee on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
  3. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
  4. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel polarfolk.ee.
  5. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.

Pretensioonide esitamise kord

  1. Veebipood polarfolk.ee vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe kuu jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.
  2. Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipood polarfolk.ee poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
  3. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
  4. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood polarfolk.ee ja Tarbija omavahel kokku.
  5. Veebipood polarfolk.ee ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
  6. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@polarfolk.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
  7. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
  8. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Muud tingimused

  1. Teeme kõik, et meie kliendid jääksid meie kauba ja teenindusega rahule. Kui juhtub, et me ei suuda läbirääkimiste teel eriarvamusi lahendada, on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse. Polarfolk.ee-l on õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Kohtusse.